WCAG WCAG WCAG  
 Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Strachówka
Przetargi
Gmina Strachówka: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 3 w miejscowości Borucza oraz dz. nr 185 w miejscowości Kąty-Wielgi, gmina Strachówka
Wykonanie rozbiórki budynku dawnej owczarni znajdującego się w Strachówce przy ul. C.K. Norwida 5.
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II
PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Strachówce
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg kruszywami wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Przebudowa drogi gminnej Kąty-Miąski - Borucza
Przebudowa drogi gminnej Annopol – Marysin
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krawcowizna
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym, pospółką żwirową oraz destruktem asfaltowym wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4 x4
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 80 i dz. nr 95 w miejscowości Osęka, gmina Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 80 i dz. nr 95 w miejscowości Osęka, gmina Strachówka
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wiktoria Gmina Strachówka dz. ew. nr 60 i 156
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem
Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Strachówce oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2015 - 2018
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Wykonanie chodnika i miejsc postojowych wraz z elementami odwodnienia przy ul. M. Konopnickiej w Strachówce, gmina Strachówka
Doposażenie i dostosowanie placówek przedszkolnych w Strachówce i Rozalinie wraz z wyposażeniem placów zabaw, gmina Strachówka
Rozbudowa istniejącego budynku garażowego o pomieszczenia świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną w Równem gmina Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 76 i dz. 73 w miejscowości Księżyki, gmina Strachówka
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
Budowa sieci wodociągowej w Gminie Strachówka w miejscowości: Rozalin, Józefów, Annopol i Młynisko
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Komputerowe okno na świat - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Rozplantowanie z profilowaniem materiału tefra-stab na drogi gminne Gminy Strachówka
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Komputerowe okno na świat - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu „Komputerowe okno na świat – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”
Dostawa materiału do napraw i ulepszeń dróg gruntowych na obszarze Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Modernizacja urządzeń służących melioracji szczegółowej i podstawowej poprzez odbudowę przepustów zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenach zurbanizowanych Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Kopanie rowów, wykonanie przepustów, przy drogach gminnych Gminy Strachówka w 2013 r.
Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły w latach szkolnych 2013-2015
Modernizacja urządzeń służących melioracji szczegółowej i podstawowej poprzez odbudowę przepustów zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenach zurbanizowanych Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka powiat wołomiński
Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Strachówce oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2013-2015
Remont i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Jadwisinie, Gmina Strachówka - etap I i II
Inne Informacje
« Strona główna BIP
Stan spraw
Wykaz danych o środowisku
Archiwum - wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP

Strachówka: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy 
Numer ogłoszenia: 190108 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 

Ogłoszenie dotyczy: ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ). 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Strachówka , ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, woj. mazowieckie, tel. 025 675-90-46, faks 025 675-90-46. 

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strachowka.com.pl 

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: - 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. 

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych, powstałych i zbieranych z nieruchomości w wyszczególnionych 22 sołectwach, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych w granicach administracyjnych Gminy Strachówka.. 

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających 

  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) które będą stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego 

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-5, 90.51.40.00-3. 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. 

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 

 
 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015. 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 

III.1) WADIUM 

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 

III.2) ZALICZKI 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

  • a) wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Wójta Gminy Strachówka, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; b) zezwolenia na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, c) zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), w przypadku gdy wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazać odpady innemu podmiotowi w celu ich przetwarzania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu kopię tej umowy. W przypadku gdy wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowy prowadzącemu przetwarzanie odpadów poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie wynikające z prawa kraju przeznaczenia, jeżeli jest wymagane, a Wykonawca musi niezwłocznie dostarczyć kopię tej umowy; Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy wykonawca przedstawi dokumenty poświadczające spełnianie wymagań opisanych w pkt 1 a,b,c. Brak przedłożenia dokumentu stanowi podstawę do uznania, iż wykonawca uchyla się od podpisania umowy oraz do zatrzymania wadium. 

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

  • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odebrał i zagospodarował odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w ilości min. 200 Mg rocznie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywanie należycie (poświadczenie lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia). 

  • III.3.3) Potencjał techniczny 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje; 

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej 

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; 

SEKCJA IV: PROCEDURA 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 

IV.3) ZMIANA UMOWY 

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 

Zmiana postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w §8 ust. 2 istotnych warunków zamówienia dopuszczalna jest w przypadku: a) zmiany stawki opłaty za przyjęcie jednej tony odpadów komunalnych zmieszanych lub ulegających biodegradacji w Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych; b) zmiany wysokości innych opłat wynikających wprost z przepisów prawa a mających istotny wpływ na koszty świadczenia usługi; c) innej zmiany prawa powszechnie obowiązującego wpływającej na zasady odbierania i zagospodarowania odpadów; d) odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności; e) wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej. 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.4.1)Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugstrachowka.bip.org.pl/?tree=przetarg 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka. 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Strachówka, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10. 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Pliki do pobrania:
  • Regulamin czystości i porządku w Gminie Strachówka - POBIERZ
  • SIWZ - POBIERZ
  • Załącznik Nr 1 (zmieniony)POBIERZ
  • Rozstrzygnięcie - POBIERZ



 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Strachówka
Informację wprowadził(a) do BIP:Patryk Kamiński
Data udostępnienia w BIP:2014-06-05
Data ostatniej aktualizacji:2014-06-25

Liczba odsłon: [547216]