artykuł nr 1

DOSTAWĘ SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA PRACOWNI JĘZYKOWEJ DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. RZECZYPOSPOLITEJ NORWIDOWSKIEJ W STRACHÓWCE

Strachówka, 18.07.2019 r.

 

GMINA STRACHÓWKA

UL. C.K. NORWIDA 6

05-282 STRACHÓWKA

RRG.7013.5.2019

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ

 

 

Gmina Strachówka reprezentowana przez Wójta Gminy Strachówka, zaprasza do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie stanowi zamówienie o wartości do 30.000 euro i w związku z tym nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).

Ogłoszenie o zamówieniu, zwane dalej Ogłoszeniem zawiera informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty na:

 

DOSTAWĘ SPRZETU I WYPOSAŻENIA PRACOWNI JĘZYKOWEJ
DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ
IM. RZECZYPOSPOLITEJ NORWIDOWSKIEJ W STRACHÓWCE

 

  1. ZAMAWIAJĄCY:

 

Gmina Strachówka z siedzibą w Urzędzie Gminy w Strachówce

ul. C.K. Norwida 6,

05-282 Strachówka

NIP 1251333679,

REGON 711582724

www.strachowka.com.pl

godziny pracy: poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00

tel. 25 756-28-28,

faks: 25 756-28-29

e-mail: ug_strachowka@poczta.onet.pl

 

  2. KOD CPV:

30200000-1: Urządzenia komputerowe

 

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia pracowni językowej dla Szkoły Podstawowej im. Rzeczypospolitej Norwidowskiej w Strachówce.

 

  • Zakres zamówienia obejmuje:
  • Część 1

Dostawa sprzętu komputerowego i drukarki

  • Część 2

Sprzęt interaktywny – monitor interaktywny

  • Część 3

Meble i wyposażenie pracowni językowej

 

  • Szczegółowe wymagania sprzętu przedstawione zostały w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania.
  • Zamówienie będzie realizowane dzięki pomocy finansowej z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach „Mazowieckiego Programu Dofinansowania Pracowni Informatycznych i Językowych”

  4.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 30.11.2019 r.

(dotyczy każdej części zamówienia)

 

  5.WARUNKI PŁATNOŚCI:

 

  • Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury, po akceptacji wykonania zamówienia / dostawy sprzętu wraz z jego instalacją na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót.
  • Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.

 

6. WYMAGANIA I WARUNKI ZAMAWIAJĄCEGO:

 

Wykonawca zobowiązany jest posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

  7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

 

  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Oferta musi być czytelna i sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę/osoby* upoważnioną/upoważnione* do reprezentowania Wykonawcy (*jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób).
  • Wszelkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę.
  • Dokumenty składające się na ofertę należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
  • Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym – stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
  • Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na poszczególne części zamówienia.
  • Cena ofertowa musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Ogłoszeniu oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz podatek.
  • Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  • Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  • Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia oryginału oferty.
  • W przypadku sporządzenia oferty w formie pisemnej należy złożyć ją w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu i opisać następująco:

 

Urząd Gminy w Strachówce

ul. C.K. Norwida 6

05-282 Strachówka

Nie otwierać przed dniem 26.07.2019 r. do godz. 14:00

 

  •  

 

Zapytanie ofertowe na:
DOSTAWĘ SPRZETU I WYPOSAŻENIA PRACOWNI JĘZYKOWEJ
DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ
IM. RZECZYPOSPOLITEJ NORWIDOWSKIEJ W STRACHÓWCE”

 

8. ZAWARTOŚĆ OFERT:

 

Oferta powinna zawierać:

  • wypełniony druk formularza ofertowego - stanowiący Załącznik nr 1,
  • kosztorys ofertowy – stanowiący Załącznik nr 3,
  • klauzula informacyjna RODO – stanowiąca Załącznik nr 4.

 

  9.  MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

  • Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu na adres:

Urząd Gminy w Strachówce, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10 (I piętro) w terminie do dnia 26.07.2019 r., do godziny 14:00.

  • Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres e-mail: m.stys@strachowka.com.pl.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 12 (I piętro – sala konferencyjna), w dniu 26.07.2019 r., do godziny 14:30.
  • Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
  • Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

 

  10. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT:

 

1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Komisja Przetargowa dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

Cena za wykonanie zadania – 100%

2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

3. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę ofertę, która uzyska najwyższa liczbę punktów.

11. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

 

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta była najkorzystniejsza.

2. Zamawiający zawrze umowę według projektu umowy załączonego do niniejszego postępowania.

3. Postanowienia ustalone w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom.

4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

  12. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:

 

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Maciej Styś - tel. (25) 756-28-23, e-mail: m.stys@strachowka.com.pl

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.
  2. Zaleca się, aby wszystkie pytania kierowane były za pośrednictwem faksu: 25 756-28-29 bądź na adres e-mail: m.stys@strachowka.com.pl.
  3. Pytania powinny być zgłoszone w nieprzekraczalnym terminie do 23.07.2019 r.
  4. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie przekazując je Wykonawcy, który zadał pytania oraz zamieści je bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej w zakładce zamówienia publiczne.

 

13. KLAUZULA INFORMACYJNA W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Strachówka - Urząd Gminy w Strachówce, ul. C.K. Norwida 6; 05-282 Strachówka.
  2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:
  3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „DOSTAWĘ SPRZETU I WYPOSAŻENIA PRACOWNI JĘZYKOWEJ DLA SZKOŁYPODSTAWOWEJ
    IM. RZECZYPOSPOLITEJ NORWIDOWSKIEJ W STRACHÓWCE”
    nr sprawy RRG.7013.5.2019 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”.
  5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579 ze zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
  6. Obowiązek podania przez osobę fizyczną biorącą udział w postępowaniu danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  7. Osoba, której dane są przetwarzane ma:
  1. prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
  2. prawo do sprostowania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie może to skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
  3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie ma ono zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
  1. Osoba, której dane są przetwarzane przez Urząd ma prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego.
  2. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje:
  1. prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

  14. INNE POSTANOWIENIA:

 

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

2. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej w zakładce zamówienia publiczne oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

 

15. Załączniki

 

  • Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – „Formularz ofertowy” - Pobierz
  • Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – „Szczegółowa specyfikacja techniczna”- Pobierz
  • Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – „Kosztorys ofertowy”- Pobierz
  • Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego – „Klauzula informacyjna RODO”- Pobierz
  • Informacja z otwarcia ofert - Pobierz