artykuł nr 1

ZAKUP I MONTAŻ POJEMNIKÓW NA ODPADYw ramach zadania„MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE STRACHÓWKA”


ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ


Gmina Strachówka reprezentowana przez Wójta Gminy Strachówka, zaprasza do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.
Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie stanowi zamówienie o wartości do 30.000 euro i w związku z tym nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.).
Ogłoszenie o zamówieniu, zwane dalej Ogłoszeniem zawiera informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty na:

ZAKUP I MONTAŻ POJEMNIKÓW NA ODPADY

w ramach zadania
„MODERNIZACJA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH W GMINIE STRACHÓWKA”

1. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Strachówka z siedzibą w Urzędzie Gminy w Strachówce
ul. C.K. Norwida 6,
05-282 Strachówka
NIP 1251333679,
REGON 711582724
www.strachowka.com.pl
godziny pracy: poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00
tel. 25 756-28-28,
faks: 25 756-28-29
e-mail: ug_strachowka@poczta.onet.pl

2. KOD CPV:
34928480-6 – Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

Rodzaj zamówienia – DOSTAWY

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

a) Przedmiotem zamówienia zakup i montaż fabrycznie nowych kontenerów na odpady w ramach projektu pt. „Modernizacja punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Gminie Strachówka, całość zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zaproszenia.
b) Dostarczone urządzenia muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty.

c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Pojemniki o pojemności 1100 litrów – 2 szt.
- wykonany z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości;
- wyposażony w 4 kółka jezdne i z klapę półokrągłą;
- pojemność 1100 L;
- wysokość - 147 cm;
- szerokość - 136 cm;
- głębokość - 107cm;
- obciążenie nominalne - 510kg;
- pojemniki na różne frakcje odpadów komunalnych - kolory pojemników w uzgodnieniu z Zamawiającym.

Pojemniki o pojemności 240 litrów - 12 szt.
- wykonany z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości;
- wyposażony w kółka jezdne;
- przystosowany do mechanicznego opróżniania przez śmieciarki z uchwytem grzebieniowym;
- pojemność 240 L;
- wysokość - 110 cm;
- szerokość - 58 cm;
- głębokość - 74cm;
- obciążenie nominalne - 110kg;
- pojemniki na różne frakcje odpadów komunalnych - kolory pojemników w uzgodnieniu z Zamawiającym.

Pojemniki na odpady niebezpieczne o pojemności 120 litrów - 8 szt.
- pojemniki powinny być odporne na wszelkie udary mechaniczne oraz zmiany temperatury;
- tworzywo stabilizowane UV;
- w celu zabezpieczenia odpadów niebezpiecznych, pojemniki na odpady niebezpieczne wyposażone muszą być w system dwóch klap-wewnętrzna klapa z odpowiednimi otworami, zabezpieczona zamkiem;
- opróżniany ręcznie;
- wyposażony w 2 kółka;
- pojemność 120l ;
- wysokość - 94,5cm;
- szerokość - 50,5cm;

d) Zamawiający oświadcza, iż zadanie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania przetargowego realizowane jest na podstawie Umowy Nr RPMA.05.02.00--14-8792/17-00 z dnia 30 maja 2018 r., o dofinansowanie Projektu "Modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Strachówka"  współfinansowanego ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V "Gospodarka przyjazna środowisku", Działanie 5.2 "Gospodarka odpadami" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.


4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 10.04.2020 r.

5. WARUNKI PŁATNOŚCI:

a) Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury, po akceptacji wykonania zamówienia przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót (protokołu zdawczo-odbiorczego).
b) Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Wykonawca oświadczy, że numer rachunku bankowego wskazany na fakturach wystawionych w związku z realizacją umowy jest numerem podanym do Urzędu Skarbowego i jest właściwym dla dokonania rozliczeń na zasadach podzielonej płatności (split payment), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 ze zm.).

6. WYMAGANIA I WARUNKI ZAMAWIAJĄCEGO:

Wykonawca zobowiązany jest posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
b) Oferta musi być czytelna i sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę/osoby* upoważnioną/upoważnione* do reprezentowania Wykonawcy (*jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób).
c) Wszelkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę.
d) Dokumenty składające się na ofertę należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
e) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
f) Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym – stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
g) Cena ofertowa musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Ogłoszeniu oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz podatek.
h) Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
i) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
j) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia oryginału oferty.
k) W przypadku sporządzenia oferty w formie pisemnej należy złożyć ją w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu i opisać następująco:

Urząd Gminy w Strachówce
ul. C.K. Norwida 6
05-282 Strachówka

Nie otwierać przed dniem 23.03.2020 r. do godz. 12:00
  oraz:
Zapytanie ofertowe na:
ZAKUP I MONTAŻ POJEMNIKÓW NA ODPADY

8. ZAWARTOŚĆ OFERT:

Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony druk formularza ofertowego - stanowiący Załącznik nr 1,
b) załączony kosztorys ofertowy będącym załącznikiem do zapytania ofertowego – SZCZEGÓŁOWY WYKAZ DOSTAWY.
c) Klauzula informacyjna RODO.

9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

a) Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu na adres:
Urząd Gminy w Strachówce, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10 (I piętro) w terminie do dnia 23.03.2020 r., do godziny 12:00.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres e-mail: m.stys@strachowka.com.pl.
c) Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
d) Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

10. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT:

1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Komisja Przetargowa dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
Cena za wykonanie zadania – 100%
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę ofertę, która uzyska najwyższa liczbę punktów.

11. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę, którego oferta była najkorzystniejsza.
2. Zamawiający zawrze umowę według projektu umowy załączonego do niniejszego postępowania.
3. Postanowienia ustalone w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

12. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
   
1. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Maciej Styś - tel. (25) 756-28-23, e-mail: m.stys@strachowka.com.pl
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.
3. Zaleca się, aby wszystkie pytania kierowane były za pośrednictwem faksu: 25 756-28-29 bądź na adres e-mail: m.stys@strachowka.com.pl.
4. Pytania powinny być zgłoszone w nieprzekraczalnym terminie do 20.03.2020 r.
5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie przekazując je Wykonawcy, który zadał pytania oraz pozostałym oferentom, którym przekazano zapytanie ofertowe.


13. KLAUZULA INFORMACYJNA W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Strachówka - Urząd Gminy w Strachówce, ul. C.K. Norwida 6; 05-282 Strachówka.
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@strachowka.com.pl
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „ZAKUP I MONTAŻ POJEMNIKÓW NA ODPADY” nr sprawy RRG.7013.2.2.2020 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”.
4. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579 ze zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez osobę fizyczną biorącą udział w postępowaniu danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Osoba, której dane są przetwarzane ma:

  •  prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
  • prawo do sprostowania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie może to skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
  •  prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie ma ono zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;  

7. Osoba, której dane są przetwarzane przez Urząd ma prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego.
8. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje:

  • prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  •  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

14. INNE POSTANOWIENIA:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

     
Załączniki:

  • Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – „Formularz ofertowy” - Pobierz
  • Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – „kosztorys ofertowy”- Pobierz
  • Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – „Klauzula informacyjna RODO”  - Pobierz 
  • Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego – „Zapytanie ofertowe -pdf ”  - Pobierz