artykuł nr 1

KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE - ARCHIWISTA W URZĘDZIE GMINY W STRACHÓWCE

WÓJT GMINY STRACHÓWKA
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE – ARCHIWISTA 

W URZĘDZIE GMINY  W STRACHÓWCE

 

I. Wymagania kwalifikacyjne:

1) niezbędne:

a) wykształcenie średnie, odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku, 2 letni staż pracy,

b) obywatelstwo polskie,

 c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

 d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

 e) nieposzlakowana opinia.

2) dodatkowe:

a) znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,

b) znajomość rozporządzenia z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,

c) obsługa komputera i innych urządzeń biurowych,

d) umiejętność organizacji i wykorzystania czasu pracy,

e) sumienność i odpowiedzialność.

 

II.  Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych  w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%

Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia , o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

III. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

1) przejmowanie dokumentacji:

a) spraw zakończonych z poszczególnych komórek organizacyjnych, samodzielnych stanowisk pracy,

b) niearchiwalnej po państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych, których działalność ustała i które nie mają sukcesora oraz dla których organem założycielskim  lub sprawującym nadzór był odpowiednio kierownik podmiotu lub organ jednostki samorządu terytorialnego,

c) na nośniku papierowym ze składu chronologicznego,

d) elektronicznej na informatycznym nośniku danych, zgromadzonych w składzie informatycznym nośników danych, których zawartości nie skopiowano do systemu EZD,

2) przechowywanie i zabezpieczanie  zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji;

3) prowadzenie skontrum dokumentacji;

4) porządkowanie przechowywanej dokumentacji przejętej w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym;

5) udostępnianie przechowywanej dokumentacji;

6) wycofywanie dokumentacji ze stanu archiwum zakładowego w przypadku wznowienia sprawy w komórce organizacyjnej;

7) przeprowadzanie kwerend archiwalnych, czyli poszukiwanie w dokumentacji informacji na temat osób, zdarzeń czy problemów;

8) inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz udział w jej komisyjnym brakowaniu;

9) przygotowanie materiałów niearchiwalnych do przekazania i udział w ich przekazaniu do właściwego archiwum państwowego;

10) sporządzanie rocznych sprawozdań  z działalności archiwum zakładowego i stanu dokumentacji w archiwum zakładowym;

11) doradzanie komórkom organizacyjnym w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją;

12) inne zadania zlecone przez Wójta i Sekretarza Gminy.

IV. Warunki pracy na stanowisku:

1)  wymiar czasu pracy – 1/2 etatu, ) w przypadku osób podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony, nie dłuższy niż 6 m-cy,

 2) praca z wykorzystaniem urządzeń i narzędzi teleinformatycznych,

3) budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo,

4) praca w pomieszczeniu archiwum przy zgromadzonej wcześniej dokumentacji,

5) oświetlenie naturalne i sztuczne.

 

V. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;

2) życiorys (CV);

3) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy;

 4) własnoręcznie podpisane oświadczenia o:

a) nieposzlakowanej opinii,

b) niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

 c) posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

d) posiadaniu obywatelstwa polskiego,

 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe*;

6) kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy oraz w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o pozostawaniu w stosunku pracy*;

 7) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na wykonywanie pracy na danym stanowisku.

 

VI. Termin, miejsce i forma składania dokumentów:

 1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać: Wnioski o przystąpienie do konkursu wraz z wymaganymi dokumentami należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy (w godzinach pracy Urzędu, pok. nr 10), lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Strachówce, ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy  w Strachówce - Archiwista”  w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 grudnia 2019r.  do godz. 14-tej Decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu Gminy w Strachówce. Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po upływie wskazanego terminu nie będą rozpatrywane.

Ogłoszenie o naborze opublikowane będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Strachówka, w zakładce „nabór – ogłoszenie o naborze” oraz umieszczone na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Strachówce.

2. Dodatkowe informacje: Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap – sprawdzenie ofert pod względem formalnym, II etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana zarządzeniem Nr 120.7.2019 Wójta Gminy Strachówka z dnia 03 grudnia 2019r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce.

 O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu konkursu zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie lub e-mail). Informacje o wynikach konkursu zostaną umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Strachówce. Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków – 7 dni roboczych od upływu terminu składania wniosków. Przewidywany termin zakończenia postępowania konkursowego nastąpi w ciągu 14 dni roboczych po upływie terminu składania ofert.

Wójt Gminy Strachówka ma prawo odwołać konkurs bez podania przyczyny.

 

Strachówka, dnia 03 grudnia 2019r.* kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.

 

Załączniki: