Zarządzenie Nr 120.6.2023 Wójta Gminy Strachówka
Zarządzenie Nr 120.6.2023
Wójta Gminy Strachówka
z dnia 3 lipca 2023 r.
w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce.
Na podstawie art. 33 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 559, z późn. zmianami) , art. 11 ust. 1 i art. 13 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) oraz regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce oraz na wolne stanowiska kierowników/dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy przyjętego Zarządzeniem Nr 120.1.2023 Wójta Gminy Strachówka z dnia 19 stycznia 2023 r. w sprawie „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce oraz na wolne stanowiska kierowników/dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy” zarządzam, co następuje:
§1. 1. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce.
2. Ogłoszenie stanowi załącznik do niniejszego Zarządzenia.
§2. 1. W celu wyłonienia kandydata na wymienione wolne stanowisko urzędnicze, powołuje się Komisję rekrutacyjną, zwaną dalej „Komisją” w składzie:
Joanna Jaszczur przewodniczący komisji
Agnieszka Styś z-ca przewodniczącego komisji
Sylwia Arczewska sekretarz komisji
2. Komisja pracować będzie na zasadach określonych w Regulaminie naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce oraz na wolne stanowiska kierowników/dyrektorów jednostek organizacyjnych gminy” - Zarządzenie Nr 120.1.2023 Wójta Gminy Strachówka z dnia 19 stycznia 2023 r. który zawiera szczegółowe procedury przeprowadzenia naboru.
§3. Ogłoszenie o naborze podlega opublikowaniu na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy w Strachówce oraz Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Strachówka.
§4. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.
§5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
WÓJT GMINY STRACHÓWKA
Ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka
OGŁASZA NABÓR
Na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce
do spraw księgowości budżetowej
- Wymiar czasu pracy:1 etat
- Miejsce pracy:Urząd Gminy w Strachówce.
- Rodzaj stosunku o pracę:umowa o pracę
- Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Wykształcenie wyższe preferowane administracja;
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznegolub umyślne przestępstwo skarbowe;
- Udokumentowany, co najmniej 3 letni staż pracy
Wymagania dodatkowe:
Znajomość przepisów prawa z zakresu procedur administracyjnych, wiedza specjalistyczna z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku m.in., ustawy o samorządzie gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych,
Umiejętność planowania i organizacji pracy,
Samodzielność, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność przy wykonywaniu zadań,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
2) Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz zgodności z planem finansowym.
3) Uzgadnianie dokonywania wydatków ze stanowiskami merytorycznymi.
4) Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych.
5) Dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych.
6) Księgowanie dochodów i wydatków budżetu (organu) oraz instytucji kultury.
7) Uzgadnianie wszystkich dochodów Gminy na koniec każdego okresu sprawozdawczego w jednostce i w budżecie.
8) Uzgadnianie wydatków na koniec każdego okresu sprawozdawczego.
9) Wystawianie faktur VAT.
10) Uzgadnianie podatku VAT w jednostce i w budżecie.
11) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz gruntów.
12) Przygotowywanie dokumentów i dowodów do realizacji gotówkowej i bezgotówkowej.
13) Numerowanie dowodów księgowych.
14) Udział w sporządzaniu bieżącej sprawozdawczości budżetowej.
15) Prowadzenie szczegółowej ewidencji zadań inwestycyjnych realizowanych przez Urząd Gminy.
16) Rozliczanie wyniku inwentaryzacji okresowej.
17) Udział w sporządzaniu sprawozdań o stanie środków trwałych i nakładach poniesionych na budowę nowych.
18) Bieżące porządkowanie i wpisywanie dokumentów księgowych.
19) Rozliczanie delegacji służbowych.
20) Kompletowanie i przechowywanie dokumentów księgowych z zakresu swojego stanowiska pracy oraz przygotowywanie i przekazywanie do archiwum.
21) Wykonywanie i uczestniczenie w wykonywaniu zadań obronnych wynikających z opracowanych planów będących we właściwości stanowiska.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, telefon, skaner, niszczarka.
Budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.
Stanowisko zlokalizowane na I piętrze.
Wymagane dokumenty:
Życiorys (CV),
List motywacyjny,
Kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
Oświadczenie kandydata: o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Inne dokumenty.
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku zgody znajdzie się w gronie 5 najlepszych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce do spraw inwestycji i promocji gminy” osobiście w siedzibie urzędu – Strachówka ul. Norwida 6, lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do urzędu) - Urząd Gminy w Strachówce ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka w terminie do 13.07.2023 r. do godz. 15:00.
Uwaga:
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne wskazane powyżej i złożą komplet wymaganych dokumentów w niniejszym naborze, zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru. O terminie i miejscu kolejnego etapu naboru kandydacie zostaną powiadomieni telefonicznie.
Aplikacje kandydatów dostarczone do Urzędu po wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydaci, których oferty nie będą spełniały wymagań zawartych w ogłoszeniu będą powiadamiani drogą mailową.
Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej na okres do 3 miesięcy zakończonej egzaminem (art.19 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022, poz. 530).
Dokumenty aplikacyjne złożone w procedurze naboru po zakończonej rekrutacji kandydat może odebrać osobiście w urzędzie gminy.
Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Strachówce przez okres 3 miesięcy.
Administratorem danych osobowych podawanych w związku z rekrutacją jest: Wójt Gminy, z siedzibą: ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@strachowka.com.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podanie danych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z przepisów Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych. Podanie pozostałych danych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody osoby biorącej udział w rekrutacji, która ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych ich sprostowania oraz – w zakresie wynikającym z treści art. 17,18 i 21 RODO – usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu gminy, po tym okresie zostaną zniszczone. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego są upowszechniane przez umieszczenie ich w informacji o wyniku naboru, która następnie jest publikowana na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Strachówce oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
PLIKI DO POBRANIA:
- Załącznik Nr 4 - Oświadczenie
- Załącznik Nr 6 - Kwestionariusz osobowy
- Informacja o naborze na wolne stanowisko - Pobierz