WCAG WCAG WCAG  
 Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Gminy Strachówka
Przetargi
Gmina Strachówka: Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 3 w miejscowości Borucza oraz dz. nr 185 w miejscowości Kąty-Wielgi, gmina Strachówka
Wykonanie rozbiórki budynku dawnej owczarni znajdującego się w Strachówce przy ul. C.K. Norwida 5.
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II
PEŁNIENIE USŁUGI NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA INWESTYCYJNEGO pn: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Strachówce
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 35 w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka – etap II
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg kruszywami wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Przebudowa drogi gminnej Kąty-Miąski - Borucza
Przebudowa drogi gminnej Annopol – Marysin
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krawcowizna
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym, pospółką żwirową oraz destruktem asfaltowym wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4 x4
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 80 i dz. nr 95 w miejscowości Osęka, gmina Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. nr 80 i dz. nr 95 w miejscowości Osęka, gmina Strachówka
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wiktoria Gmina Strachówka dz. ew. nr 60 i 156
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm oraz pospółką żwirową, wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem
Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Strachówce oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2015 - 2018
Wykonanie poprawy przejezdności dróg na terenie Gminy Strachówka poprzez uzupełnienie nawierzchni dróg, łamanym kruszywem betonowym o frakcji 0-63 mm wraz z równaniem i profilowaniem drogi oraz zagęszczeniem walcem samojezdnym
Wykonanie chodnika i miejsc postojowych wraz z elementami odwodnienia przy ul. M. Konopnickiej w Strachówce, gmina Strachówka
Doposażenie i dostosowanie placówek przedszkolnych w Strachówce i Rozalinie wraz z wyposażeniem placów zabaw, gmina Strachówka
Rozbudowa istniejącego budynku garażowego o pomieszczenia świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i obsługą komunikacyjną w Równem gmina Strachówka
Przebudowa i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych dz. 76 i dz. 73 w miejscowości Księżyki, gmina Strachówka
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Strachówka z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
Budowa sieci wodociągowej w Gminie Strachówka w miejscowości: Rozalin, Józefów, Annopol i Młynisko
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Komputerowe okno na świat - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Rozplantowanie z profilowaniem materiału tefra-stab na drogi gminne Gminy Strachówka
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu Komputerowe okno na świat - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach projektu „Komputerowe okno na świat – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Strachówka” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3 „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion”
Dostawa materiału do napraw i ulepszeń dróg gruntowych na obszarze Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczestników i uczestniczek projektu Współpraca i wiedza kluczem do sukcesu
Modernizacja urządzeń służących melioracji szczegółowej i podstawowej poprzez odbudowę przepustów zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenach zurbanizowanych Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Kopanie rowów, wykonanie przepustów, przy drogach gminnych Gminy Strachówka w 2013 r.
Dowożenie niepełnosprawnej uczennicy do szkoły w latach szkolnych 2013-2015
Modernizacja urządzeń służących melioracji szczegółowej i podstawowej poprzez odbudowę przepustów zlokalizowanych w pasie dróg gminnych na terenach zurbanizowanych Gminy Strachówka, powiat wołomiński
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Borucza, Gmina Strachówka powiat wołomiński
Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół w Strachówce oraz zapewnienie opieki w czasie przewozu w latach szkolnych 2013-2015
Remont i modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Jadwisinie, Gmina Strachówka - etap I i II
Inne Informacje
« Strona główna BIP
Stan spraw
Wykaz danych o środowisku
Archiwum - wykaz danych o środowisku
Rejestr zmian
Statystyka
Instrukcja i pomoc
Redakcja Biuletynu
Polityka cookies
Mapa serwisu BIP
Strachówka: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krawcowizna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
tak

Nazwa projektu lub programu
Inwestycja dofinansowana w ramach operacji „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strachówka, krajowy numer identyfikacyjny 71158272400000, ul. ul. C. K. Norwida  6, 05282   Strachówka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 257 562 828, e-mail k.jezierski@strachowka.com.pl, faks 257 562 829. 
Adres strony internetowej (URL): http://ugstrachowka.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak 
http://ugstrachowka.bip.org.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie 
http://ugstrachowka.bip.org.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
Oferty należy składać w formie pisemnej
Adres: 
Urząd Gminy w Strachówce ul. C. K. Norwida 6 05-282 Strachówka (Sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krawcowizna
Numer referencyjny: SG 271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Krawcowizna na odcinku o długości 681m. Zakres prac obejmuje: a) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót oraz wprowadzenie oznakowania w terenie; b) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych; c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne; d) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego; e) oczyszczenie mechaniczne warstw konstrukcyjnych; f) skropienie mechaniczne warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową; g) wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 5cm h) wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3cm; i) wykonanie poboczy; j) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres prac określają: a) dokumentacja techniczna b) przedmiar robót; c) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/07/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz jeśli wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na przebudowie drogi obejmującej wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu o wartości minimum 200 000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączenie dowodów określających czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane – wzór Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, na potwierdzenie spełniania warunku posiadania doświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 3 specyfikacji
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wraz z kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie załączonego do niniejszej specyfikacji przedmiarem robót 2) Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych - jeżeli dotyczy 1.2. W terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć bez dodatkowego wezwania: 6) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do specyfikacji. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak, 
Informacja na temat wadium 
1. Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 31 stycznia 2017r. do godz. 14:00 wnieść wadium w wysokości: 4.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2016r, poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej a) Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Gminy w Strachówce Nr 49 9233 0001 2600 7751 2000 0020, z dopiskiem: „Wadium: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Krawcowizna”. b) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli, w podanym w pkt 1 terminie, znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. c) Zaleca się załączenie do oferty kserokopii Bankowego dowodu wpłaty / przelewu wadium w formie pieniężnej, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z pkt b). Zaleca się wniesienie wadium z odpowiednim wyprzedzeniem. 4. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze a) Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w oryginale w Urzędzie Gminy, w miejscu wyznaczonym na składanie ofert, do upływu terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. b) Zaleca się załączenie do oferty kserokopii dokumentu wadialnego, z zastrzeżeniem, że skuteczne wniesienie wadium oceniane jest zgodnie z pkt a). c) Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60
gwarancja jakości40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 

Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zgodnie z art. 144.1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 6.2.Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku: 1) Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 2) Zamawiającego , aby wykonawca przedłożył propozycję zmiany, 3) Wykonawcy o dokonanie wskazanej zmiany. Wniosek musi zawierać: 1) Opis zmiany. 2) Uzasadnienie zmiany. 3) Koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. 4) Czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 6.3. Termin wykonania przedmiotu umowy, może zostać przedłużony o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań : 1) Przekazania terenu budowy. 2) Przedłużeniem z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, czasu wydania decyzji administracyjnych przez właściwe organy lub inne podmioty w stosunku do terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje w istotny sposób realizację robót. 3) Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; 4) Udzieleniem zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie realizacji zamówienia podstawowego, jeżeli zamówienie to wpłynie na zmianę terminu wykonania robót. 5) Koniecznością przerwania robót, ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie ze specyfikacją techniczną. 6) Wstrzymaniem robót przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6.4. Wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a mającej wpływ na realizację robót. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 31/01/2017, godzina: 14:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: Brak

PLIKI DO POBRANIA:
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 1 (wzór oferty) -POBIERZ
  • Załącznik Nr 2 (oświadczenie wykonawcy) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 3 (oświadczenie wykonawcy) POBIERZ
  • Załącznik Nr 4 (informacja) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 5 (wykaz robót budowlanych) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 6 (projekt umowy) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 7 (dokumentacja techniczna) - POBIERZ (rozmiar pliku: 28MB)
  • Załącznik Nr 8 (przedmiar robót) - POBIERZ
  • Załącznik Nr 9 (szczegółowe specyfikacje techniczne) - POBIERZ
  • Informacja - POBIERZ (na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych)
  • Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - POBIERZ



 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Strachówka
Informację wprowadził(a) do BIP:Patryk Kamiński
Data udostępnienia w BIP:2017-01-12
Data ostatniej aktualizacji:2017-02-20

Liczba odsłon: [547198]