artykuł nr 1

Wójt Gminy Strachówka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w urzędzie gminy w Strachówce do spraw inwestycji i drogownictwa

WÓJT GMINY STRACHÓWKA

Ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka

OGŁASZA NABÓR

Na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce

 do spraw inwestycji i drogownictwa

 

  1. Wymiar czasu pracy: 4/5 etatu
  2. Miejsce pracy: Urząd Gminy w Strachówce.
  3. Rodzaj stosunku o pracę: umowa o pracę
  4. Wymagania niezbędne:
  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego:
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  3. Wykształcenie wyższe;
  4. Nieposzlakowania opinia;
  5. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,;
  6. Udokumentowany, co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku.

5. Wymagania dodatkowe:

  1. Znajomość przepisów prawa z zakresu procedur administracyjnych, wiedza specjalistyczna z zakresu drogownictwa oraz gospodarki wodnej w tym m.in., ustawy o samorządzie, gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy prawo wodne,
  2. Umiejętność planowania i organizacji pracy,
  3. Samodzielność, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność przy wykonywaniu zadań,

  6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. W zakresie inwestycji drogowych i liniowych:

a) opracowywanie programów inwestycyjnych,

b) przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji projektowej na planowane inwestycje,

c) uzyskiwanie pozwoleń na budowę lub zgłoszenie zamiaru budowy,

d) uzyskiwanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia inwestycyjnego,

e) uzyskiwanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,

f) kontrola i koordynacja przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie zgodności z umową i dokumentacją projektową (przekazanie placu budowy, prowadzenie nadzoru inwestorskiego lub organizowanie nadzoru, sporządzanie umów w tym zakresie),

g) przygotowywanie i udział w odbiorze końcowym inwestycji,

h) rozliczanie końcowe inwestycji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych,

i) sporządzanie sprawozdań i informacji z przebiegu i realizacji inwestycji.

  2. W zakresie dróg:

a) przyjmowanie i rejestracja próśb mieszkańców, odnośnie bieżącego utrzymania dróg,

b) organizacja komisji dla ustalenia stanu faktycznego, sporządzanie notatek służbowych,

c) udzielanie odpowiedzi na ustalenia Wójta odnośnie bieżących remontów i utrzymania dróg,

d) przygotowywanie materiałów przetargowych na remont dróg, kopanie rowów, utwardzenie dróg,  przepusty,

e) organizacja prac związanych z bieżącymi remontami dróg,

f) prowadzenie kontroli robót w terenie,

g) uczestnictwo w odbiorach robót związanych z bieżącymi remontami dróg,

h) udział w komisjach związanych ze skargami mieszkańców,

i) omawianie spraw bieżących remontów dróg z radnymi i sołtysami wsi,

j) przygotowywanie pisemnych informacji o realizowanych zadaniach remontach dla radnych i sołtysów,

k) przygotowanie materiałów przetargowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg,

l) koordynowanie wszelkich czynności związanych z odśnieżaniem dróg gminnych,

m) monitorowanie dróg gminnych objętych stałym odśnieżaniem,

n) współdziałanie z radnymi i sołtysami przy odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych nieobjętych stałym odśnieżaniem,

o) prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg i obiektów mostowych,

p) wnoszenie o ustanowienie kategorii dla nowych dróg,

r) wydawanie zaświadczeń o posiadaniu kategorii drogi gminnej;

s) sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z zakresu remontów oraz bieżącego utrzymania dróg,

t) ewidencja i inwentaryzacja oświetlenia ulicznego oraz rozliczanie ilości zużytej energii, a także środków dotyczących instalowania nowych punktów świetlnych i wydawanie stosownych opinii,

u) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem i ochroną dróg na warunkach i w trybie określonym w ustawie o drogach publicznych, a także ustalanie opłat za zajęcie pasa drogowego,

w) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji na terenie Gminy,

y) pomoc w uruchomieniu nowych tras w komunikacji publicznej,

z) uzgadnianie, na wniosek Starosty lub Wojewody, wydania zezwolenia na

wykonywanie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych na liniach komunikacyjnych w zakresie dotyczącym Gminy.

3. W zakresie gospodarki wodnej:

a) zatwierdzanie zawartych ugód dotyczących zmiany stosunków wodnych na gruncie,

b) rozstrzyganie sporów o przywrócenie stosunków wodnych do stanu pierwotnego, (wyznaczanie i prowadzenie rozpraw administracyjnych w terenie, przygotowywanie decyzji, sporządzanie ugód w ww. sprawach, przygotowywanie decyzji zatwierdzających ugodę),

c) nakazanie wykonania niezbędnych urządzeń zabezpieczających wodę przed

zanieczyszczeniem lub zabranianie wprowadzenia ścieków do wody – oględziny i rozprawy w terenie w przypadkach odprowadzania ścieków i zanieczyszczania wód (na wniosek strony),

d) zobowiązanie mieszkańców zagrożonych powodzią do wykonania posiadanymi siłami i środkami pilnych prac zabezpieczających przed powodzią,

e) ochrona przeciwpowodziowa: prowadzenie i aktualizacja planu ochrony przeciwpowodziowej (skład osobowy, mapy terenów i obiektów zagrożonych).

7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.

  8. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
  2. Narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, telefon, skaner, niszczarka.
  3. Budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.
  4. Stanowisko zlokalizowane na parterze.

  9. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV),
  2. List motywacyjny,
  3. Kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
  4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  5. Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
  6. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (kopie świadectw pracy) oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia,
  7. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  8. Oświadczenie kandydata: o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

  10. Inne dokumenty.

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku zgody znajdzie się w gronie 5 najlepszych kandydatów.

 

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce ds. inwestycji i drogownictwa” osobiście w siedzibie urzędu – Strachówka ul. Norwida 6, lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do urzędu) - Urząd Gminy w Strachówce ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka w terminie do 27.12.2022 r. do godz. 15:00.

Uwaga:

Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne wskazane powyżej i złożą komplet wymaganych dokumentów w niniejszym naborze, zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru. O terminie i miejscu kolejnego etapu naboru kandydacie zostaną powiadomieni telefonicznie.

Aplikacje kandydatów dostarczone do Urzędu po wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

Kandydaci, których oferty nie będą spełniały wymagań zawartych w ogłoszeniu będą powiadamiani drogą mailową.

Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej na okres do 3 miesięcy zakończonej egzaminem (art.19 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022, poz. 530).

 

  1. Dokumenty aplikacyjne złożone w procedurze naboru po zakończonej rekrutacji kandydat może odebrać osobiście w urzędzie gminy.
  2. Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Strachówce przez okres 3 miesięcy.

 

 

Administratorem danych osobowych podawanych w związku z rekrutacją jest: Wójt Gminy, z siedzibą: ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@strachowka.com.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podanie danych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z przepisów Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych. Podanie pozostałych danych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody osoby biorącej udział w rekrutacji, która ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych ich sprostowania oraz – w zakresie wynikającym z treści art. 17,18 i 21 RODO – usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu gminy, po tym okresie zostaną zniszczone. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego są upowszechniane przez umieszczenie ich w informacji o wyniku naboru, która następnie jest publikowana na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Strachówce oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

 

Do Pobrania:

  • Zarządzenie Nr 120.8.2022 - Pobierz
  • Kwestionariusz osobowy - Pobierz
  • Oświadczenie - Pobierz
  • Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Pobierz

 

 

artykuł nr 2

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie...

na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowym Urzędu Gminy w Strachówce.
artykuł nr 3

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie...

Wójt Gminy Strachówka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce ds. organizacyjno-kadrowych.
artykuł nr 4

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie...

Wójta Gminy Strachówka ogłasza nabór na wolne stanowisko Urzędnicze w Referacie Finansowym Urzędu Gminy w Strachówce.
artykuł nr 5

Konkurs na stanowisko Dyrektora Przedszkola Publicznego w Rozalinie.

OGŁOSZENIE O KONKURSIE


Wójt Gminy Strachówka ogłasza konkurs na stanowisko
Dyrektora Przedszkola Publicznego w Rozalinie.

 

Dokumenty do pobrania: