Wójt Gminy Strachówka ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w urzędzie gminy w Strachówce do spraw inwestycji i drogownictwa
WÓJT GMINY STRACHÓWKA
Ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka
OGŁASZA NABÓR
Na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce
do spraw inwestycji i drogownictwa
- Wymiar czasu pracy: 4/5 etatu
- Miejsce pracy: Urząd Gminy w Strachówce.
- Rodzaj stosunku o pracę: umowa o pracę
- Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- Wykształcenie wyższe;
- Nieposzlakowania opinia;
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,;
- Udokumentowany, co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku.
5. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów prawa z zakresu procedur administracyjnych, wiedza specjalistyczna z zakresu drogownictwa oraz gospodarki wodnej w tym m.in., ustawy o samorządzie, gminnym, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych, ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy prawo wodne,
- Umiejętność planowania i organizacji pracy,
- Samodzielność, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność przy wykonywaniu zadań,
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- W zakresie inwestycji drogowych i liniowych:
a) opracowywanie programów inwestycyjnych,
b) przygotowywanie i weryfikacja dokumentacji projektowej na planowane inwestycje,
c) uzyskiwanie pozwoleń na budowę lub zgłoszenie zamiaru budowy,
d) uzyskiwanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia inwestycyjnego,
e) uzyskiwanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
f) kontrola i koordynacja przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie zgodności z umową i dokumentacją projektową (przekazanie placu budowy, prowadzenie nadzoru inwestorskiego lub organizowanie nadzoru, sporządzanie umów w tym zakresie),
g) przygotowywanie i udział w odbiorze końcowym inwestycji,
h) rozliczanie końcowe inwestycji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych,
i) sporządzanie sprawozdań i informacji z przebiegu i realizacji inwestycji.
2. W zakresie dróg:
a) przyjmowanie i rejestracja próśb mieszkańców, odnośnie bieżącego utrzymania dróg,
b) organizacja komisji dla ustalenia stanu faktycznego, sporządzanie notatek służbowych,
c) udzielanie odpowiedzi na ustalenia Wójta odnośnie bieżących remontów i utrzymania dróg,
d) przygotowywanie materiałów przetargowych na remont dróg, kopanie rowów, utwardzenie dróg, przepusty,
e) organizacja prac związanych z bieżącymi remontami dróg,
f) prowadzenie kontroli robót w terenie,
g) uczestnictwo w odbiorach robót związanych z bieżącymi remontami dróg,
h) udział w komisjach związanych ze skargami mieszkańców,
i) omawianie spraw bieżących remontów dróg z radnymi i sołtysami wsi,
j) przygotowywanie pisemnych informacji o realizowanych zadaniach remontach dla radnych i sołtysów,
k) przygotowanie materiałów przetargowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg,
l) koordynowanie wszelkich czynności związanych z odśnieżaniem dróg gminnych,
m) monitorowanie dróg gminnych objętych stałym odśnieżaniem,
n) współdziałanie z radnymi i sołtysami przy odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych nieobjętych stałym odśnieżaniem,
o) prowadzenie i aktualizacja ewidencji dróg i obiektów mostowych,
p) wnoszenie o ustanowienie kategorii dla nowych dróg,
r) wydawanie zaświadczeń o posiadaniu kategorii drogi gminnej;
s) sporządzanie sprawozdań rzeczowo – finansowych z zakresu remontów oraz bieżącego utrzymania dróg,
t) ewidencja i inwentaryzacja oświetlenia ulicznego oraz rozliczanie ilości zużytej energii, a także środków dotyczących instalowania nowych punktów świetlnych i wydawanie stosownych opinii,
u) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem i ochroną dróg na warunkach i w trybie określonym w ustawie o drogach publicznych, a także ustalanie opłat za zajęcie pasa drogowego,
w) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji na terenie Gminy,
y) pomoc w uruchomieniu nowych tras w komunikacji publicznej,
z) uzgadnianie, na wniosek Starosty lub Wojewody, wydania zezwolenia na
wykonywanie przewozów regularnych i przewozów regularnych specjalnych na liniach komunikacyjnych w zakresie dotyczącym Gminy.
3. W zakresie gospodarki wodnej:
a) zatwierdzanie zawartych ugód dotyczących zmiany stosunków wodnych na gruncie,
b) rozstrzyganie sporów o przywrócenie stosunków wodnych do stanu pierwotnego, (wyznaczanie i prowadzenie rozpraw administracyjnych w terenie, przygotowywanie decyzji, sporządzanie ugód w ww. sprawach, przygotowywanie decyzji zatwierdzających ugodę),
c) nakazanie wykonania niezbędnych urządzeń zabezpieczających wodę przed
zanieczyszczeniem lub zabranianie wprowadzenia ścieków do wody – oględziny i rozprawy w terenie w przypadkach odprowadzania ścieków i zanieczyszczania wód (na wniosek strony),
d) zobowiązanie mieszkańców zagrożonych powodzią do wykonania posiadanymi siłami i środkami pilnych prac zabezpieczających przed powodzią,
e) ochrona przeciwpowodziowa: prowadzenie i aktualizacja planu ochrony przeciwpowodziowej (skład osobowy, mapy terenów i obiektów zagrożonych).
7. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.
8. Warunki pracy na danym stanowisku:
- Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, drukarka, telefon, skaner, niszczarka.
- Budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych. Oświetlenie w pomieszczeniach naturalne i sztuczne.
- Stanowisko zlokalizowane na parterze.
9. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV),
- List motywacyjny,
- Kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kserokopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (kopie świadectw pracy) oraz zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego zatrudnienia,
- Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- Oświadczenie kandydata: o posiadaniu zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
10. Inne dokumenty.
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku zgody znajdzie się w gronie 5 najlepszych kandydatów.
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Strachówce ds. inwestycji i drogownictwa” osobiście w siedzibie urzędu – Strachówka ul. Norwida 6, lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do urzędu) - Urząd Gminy w Strachówce ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka w terminie do 27.12.2022 r. do godz. 15:00.
Uwaga:
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne wskazane powyżej i złożą komplet wymaganych dokumentów w niniejszym naborze, zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru. O terminie i miejscu kolejnego etapu naboru kandydacie zostaną powiadomieni telefonicznie.
Aplikacje kandydatów dostarczone do Urzędu po wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Kandydaci, których oferty nie będą spełniały wymagań zawartych w ogłoszeniu będą powiadamiani drogą mailową.
Osoba podejmująca pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym w samorządowych jednostkach organizacyjnych w celu teoretycznego i praktycznego przygotowania pracownika do należytego wykonywania obowiązków służbowych zostanie skierowana do służby przygotowawczej na okres do 3 miesięcy zakończonej egzaminem (art.19 ustawy z dnia 21 listopada o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022, poz. 530).
- Dokumenty aplikacyjne złożone w procedurze naboru po zakończonej rekrutacji kandydat może odebrać osobiście w urzędzie gminy.
- Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona na stronie BIP oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Strachówce przez okres 3 miesięcy.
Administratorem danych osobowych podawanych w związku z rekrutacją jest: Wójt Gminy, z siedzibą: ul. Norwida 6, 05-282 Strachówka. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iod@strachowka.com.pl. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. Podanie danych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z przepisów Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych. Podanie pozostałych danych odbywa się na podstawie dobrowolnej zgody osoby biorącej udział w rekrutacji, która ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej wycofaniem. Osoba, której dane dotyczą ma prawo dostępu do swoich danych ich sprostowania oraz – w zakresie wynikającym z treści art. 17,18 i 21 RODO – usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia opublikowania wyniku naboru w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu gminy, po tym okresie zostaną zniszczone. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego są upowszechniane przez umieszczenie ich w informacji o wyniku naboru, która następnie jest publikowana na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Strachówce oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Do Pobrania:
- Zarządzenie Nr 120.8.2022 - Pobierz
- Kwestionariusz osobowy - Pobierz
- Oświadczenie - Pobierz
- Informacja o wynikach naboru na wolne stanowisko urzędnicze – Pobierz