artykuł nr 1

Dostawa urządzeń placu zabaw dla dzieci w msc. Zofinin

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ

Gmina Strachówka reprezentowana przez Wójta Gminy Strachówka, zaprasza do złożenia oferty
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego.
Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie stanowi zamówienie o wartości do 30.000 euro
i w związku z tym nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
Ogłoszenie o zamówieniu, zwane dalej Ogłoszeniem zawiera informacje niezbędne do
przygotowania i złożenia oferty na:

 DOSTAWĘ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW DLA DZIECI W MSC. ZOFININ
w ramach zadania
„Urządzenie placu wiejskiego w sołectwie Zofinin”

1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Strachówka z siedzibą w Urzędzie Gminy w Strachówce
ul. C.K. Norwida 6,
05-282 Strachówka
NIP 1251333679,
REGON 711582724
www.strachowka.com.pl
godziny pracy: poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00
tel. 25 756-28-28,
faks: 25 756-28-29
e-mail: ug_strachowka@poczta.onet.pl

2. KOD CPV:
37535200-9 Wyposażenie placów zabaw

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń placu zabaw dla dzieci
na działce nr ewid. 127/1 i 128/1 w msc. Zofinin
b) Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż następujących urządzeń:
? huśtawka podwójna,
? huśtawka wagowa,
? gra „kółko i krzyżyk”.
c) Specyfikacje urządzeń zgodnie z załącznikami do niniejszego zapytania ofertowego –
kartami technicznymi zawierającymi szczegółowy opis poszczególnych urządzeń.
Wykonanie i montaż należy zapewnić zgodnie z normami PN-EN 1176:2009 i PN-EN
1177:2009. Do każdego typu urządzenia należy dostarczyć certyfikat wydany przez
odpowiednią jednostkę certyfikującą.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 30.09.2018 r.

5. WARUNKI PŁATNOŚCI:
a) Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia na podstawie prawidłowo wystawionej przez
Wykonawcę faktury w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury, po akceptacji wykonania
zamówienia przez Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót.
b) Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.

6. WYMAGANIA I WARUNKI ZAMAWIAJĄCEGO:
Wykonawca zobowiązany jest posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami
zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
a) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
b) Oferta musi być czytelna i sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez
osobę/osoby* upoważnioną/upoważnione* do reprezentowania Wykonawcy (*jeżeli do
reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób).
c) Wszelkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby
podpisującą/podpisujące ofertę.
d) Dokumenty składające się na ofertę należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
e) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii
dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, do
oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej
notarialnie.
f) Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym – stanowiącym
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
g) Cena ofertowa musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniać wszystkie
wymagania Zamawiającego określone w Ogłoszeniu oraz obejmować wszelkie koszty
związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz podatek.
h) Ceny jednostkowe muszą być podane w polskich złotych, cyfrowo z dokładnością do
dwóch miejsc po przecinku.
i) Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena ofertowa
musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku.
j) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
k) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia oryginału oferty.
l) W przypadku sporządzenia oferty w formie pisemnej należy złożyć ją w zamkniętej
kopercie lub innym opakowaniu i opisać następująco:

Urząd Gminy w Strachówce
ul. C.K. Norwida 6
05-282 Strachówka
Nie otwierać przed dniem 09.08.2018 r. do godz. 14:00

oraz:

Zapytanie ofertowe na:
„DOSTAWĘ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW DLA DZIECI W MSC. ZOFININ”

 

8. ZAWARTOŚĆ OFERT:
Oferta powinna zawierać:
a) wypełniony druk formularza ofertowego - stanowiący Załącznik nr 1,
b) wypełniony kosztorys ofertowy na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
a) Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu na adres:
Urząd Gminy w Strachówce, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10 (I piętro)
w terminie do dnia 09.08.2018 r., do godziny 14:00.
b) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres e-mail:
m.stys@strachowka.com.pl.
c) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 12 (I piętro – sala
konferencyjna), w dniu 09.08.2018 r., do godziny 14:15.
d) Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina
wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
e) Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
f) Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje
dotyczące:
? firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
? cen zawartych w ofertach.

10. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT:
1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Komisja Przetargowa
dokona oceny ofert na podstawie kryterium:
Cena za wykonanie zadania – 100%
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między
Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie
jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę ofertę, która uzyska najwyższa liczbę
punktów.

11. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców,
którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z wyborem Zamawiającego
(pisemnie, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną).
2. Zamawiający zawrze umowę według projektu umowy.
3. Postanowienia ustalone w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od
zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych
ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

12. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:
1. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Maciej Styś - tel. (25) 756-28-23, e-mail: m.stys@strachowka.com.pl
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących wyjaśnienia treści
zapytania ofertowego.
3. Zaleca się, aby wszystkie pytania kierowane były za pośrednictwem faksu: 25 756-28-29
bądź na adres e-mail: m.stys@strachowka.com.pl.
4. Pytania powinny być zgłoszone w nieprzekraczalnym terminie do 06.08.2018 r.
5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie przekazując je Wykonawcy, który
zadał pytania oraz zamieści je bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej w
zakładce zamówienia publiczne.

 

13. KLAUZULA INFORMACYJNA W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej
„RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Strachówka - Urząd Gminy w Strachówce,
ul. C.K. Norwida 6; 05-282 Strachówka.
2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@strachowka.com.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „DOSTAWĘ URZĄDZEŃ PLACU
ZABAW DLA DZIECI W MSC. ZOFININ” nr sprawy RRG.7013.7.2018 prowadzonym w
trybie zapytania ofertowego;
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa
Pzp”.
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579 ze zm.), przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez osobę fizyczną biorącą udział w postępowaniu danych osobowych
bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy
Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Prawo zamówień publicznych.
7. Osoba, której dane są przetwarzane ma:
1) prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
2) prawo do sprostowania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie może to
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień
publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
3) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem, że nie ma ono zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego
Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
8. Osoba, której dane są przetwarzane przez Urząd ma prawo wniesienia skargi dotyczącej
przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego.
9. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO);
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO.

14. INNE POSTANOWIENIA:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania
uzasadnienia lub do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej w zakładce zamówienia publiczne
oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia, jeżeli cena ofertowa
całości zamówienia przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie w/w zamówienia.

15. ZAŁACZNIKI:

  • Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – „Formularz ofertowy” - Pobierz
  • Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – „Kosztorys ofertowy” - Pobierz
  • Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – „Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych” - Pobierz
  • Załącznik nr 4a do Zapytania ofertowego – Karta techniczna gra kółko krzyżyk - Pobierz
  • Załącznik nr 4b do Zapytania ofertowego – Karta techniczna huśtawka wagowa -Pobierz
  • Załącznik nr 4c do Zapytania ofertowego – Karta techniczna huśtawka podwójna -Pobierz
  • Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego – „Istotne postanowienia umowy” - Pobierz
  • Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego – Klauzula, obowiązek informacyjny - Pobierz