artykuł nr 1

Dostawa urządzeń placu zabaw i siłowni zewnętrznych w msc. Równe

 RRG.7013.9.2018

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ

 

Gmina Strachówka reprezentowana przez Wójta Gminy Strachówka, zaprasza do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.

Zamawiający informuje, iż niniejsze postępowanie stanowi zamówienie o wartości do 30.000 euro i w związku z tym nie mają do niego zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).

Ogłoszenie o zamówieniu, zwane dalej Ogłoszeniem zawiera informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty na:

 

DOSTAWĘ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW  I SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ
W MSC. RÓWNE

 

1. ZAMAWIAJĄCY

Gmina Strachówka z siedzibą w Urzędzie Gminy w Strachówce

ul. C.K. Norwida 6,

05-282 Strachówka

NIP 1251333679,

REGON 711582724

www.strachowka.com.pl

godziny pracy: poniedziałek – piątek: 8:00 – 16:00

tel. 25 756-28-28,

faks: 25 756-28-29

e-mail: ug_strachowka@poczta.onet.pl

 

2. KOD CPV:

37535200-9 Wyposażenie placów zabaw

 

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

  • Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej na działce nr ewid. 451/1 i 435/3 w msc. Równe Gmina Strachówka. Podstawą realizacji jest projekt techniczny (karty techniczne poszczególnych urządzeń) oraz szczegółowy przedmiar robót urządzenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej w oparciu o wybrane urządzenia ogólnie dostępne znajdujące się na rynku.
  • Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
  • roboty przygotowawcze i ziemne,
  • wyposażenie siłowni zewnętrznej,
  • wyposażenie placu zabaw.
  • Specyfikacje urządzeń zgodnie z załącznikami do dokumentacji – kartami technicznymi zawierającymi szczegółowy opis poszczególnych urządzeń.

Wykonanie i montaż należy zapewnić zgodnie z normami PN-EN 1176:2009 i PN-EN 1177:2009. Do każdego typu urządzenia należy dostarczyć certyfikat wydany przez odpowiednią jednostkę certyfikującą.

 

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 21.09.2018 r.

 

5. WARUNKI PŁATNOŚCI:

 

  • Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury, po akceptacji wykonania zamówienia przez Zamawiającego.
  • Wynagrodzenie będzie płatne na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze

 

6. WYMAGANIA I WARUNKI ZAMAWIAJĄCEGO:

 

Wykonawca zobowiązany jest posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

 

  • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  • Oferta musi być czytelna i sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę/osoby* upoważnioną/upoważnione* do reprezentowania Wykonawcy (*jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób).
  • Wszelkie poprawki i zmiany w treści oferty muszą być parafowane przez osobę/osoby podpisującą/podpisujące ofertę.
  • Dokumenty składające się na ofertę należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
  • Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia w Formularzu ofertowym – stanowiącym Załącznik nr 1 do Ogłoszenia.
  • Cena ofertowa musi być skalkulowana w sposób jednoznaczny, uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w Ogłoszeniu oraz obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz podatek.
  • Ceny jednostkowe muszą być podane w polskich złotych, cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  • Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić. Cena ofertowa musi być podana w złotych polskich, cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  • Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
  • Zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia oryginału oferty.
  • W przypadku sporządzenia oferty w formie pisemnej należy złożyć ją w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu i opisać następująco:

 

Urząd Gminy w Strachówce

ul. C.K. Norwida 6

05-282 Strachówka

Nie otwierać przed dniem 27.08.2018 r. do godz. 14:00

 

 

Zapytanie ofertowe na:

„DOSTAWĘ URZĄDZEŃ PLACU ZABAW I SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ
 W MSC. RÓWNE

 

8. ZAWARTOŚĆ OFERT:

 

Oferta powinna zawierać:

  • wypełniony druk formularza ofertowego - stanowiący Załącznik nr 1,
  • wypełniony kosztorys ofertowy na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.

 

9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

  • Ofertę należy dostarczyć Zamawiającemu na adres:

Urząd Gminy w Strachówce, ul. C.K. Norwida 6, 05-282 Strachówka, pokój nr 10 (I piętro) w terminie do dnia 27.08.2018 r., do godziny 14:00.

  • Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres e-mail: m.stys@strachowka.com.pl.
  • Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 12 (I piętro – sala konferencyjna), w dniu 27.08.2018 r., do godziny 14:15.
  • Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania.
  • Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
  • Niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące:
  • firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
  • cen zawartych w ofertach.

 

10. KRYTERIA ORAZ SPOSÓB OCENY OFERT:

 

1. W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Komisja Przetargowa dokona oceny ofert na podstawie kryterium:

Cena za wykonanie zadania – 100%

2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

3. Zamawiający za najkorzystniejszą ofertę uzna tę ofertę, która uzyska najwyższa liczbę punktów.

 

 

11. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

 

1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z wyborem Zamawiającego (pisemnie, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną) oraz zamieści stosowną informację o wyniku postępowania na stronie internetowej Zamawiającego.

2. Zamawiający zawrze umowę według projektu umowy.

3. Postanowienia ustalone w projekcie umowy nie podlegają negocjacjom.

4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

12.  OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI:

 

  1. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Maciej Styś - tel. (25) 756-28-23, e-mail: m.stys@strachowka.com.pl

  1. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących wyjaśnienia treści zapytania ofertowego.
  2. Zaleca się, aby wszystkie pytania kierowane były za pośrednictwem faksu: 25 756-28-29 bądź na adres e-mail: m.stys@strachowka.com.pl.
  3. Pytania powinny być zgłoszone w nieprzekraczalnym terminie do 24.08.2018 r.
  4. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania niezwłocznie przekazując je Wykonawcy, który zadał pytania oraz zamieści je bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej w zakładce zamówienia publiczne.

 

13. KLAUZULA INFORMACYJNA W SPRAWIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Gmina Strachówka - Urząd Gminy w Strachówce, ul. C.K. Norwida 6; 05-282 Strachówka.
  2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:
  3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. DOSTAWA URZĄDZEŃ PLACU ZABAW I SIŁOWNI ZEWNĘTRZNEJ W MSC. RÓWNE nr sprawy RRG.7013.8.2018 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
  4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”.
  5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 poz. 1579 ze zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
  6. Obowiązek podania przez osobę fizyczną biorącą udział w postępowaniu danych osobowych bezpośrednio jej dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  7. Osoba, której dane są przetwarzane ma:
  1. prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
  2. prawo do sprostowania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie może to skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
  3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem, że nie ma ono zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
  1. Osoba, której dane są przetwarzane przez Urząd ma prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania danych osobowych do organu nadzorczego.
  2. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje:
  1. prawo do usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO);
  2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania jej danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

14. INNE POSTANOWIENIA:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia lub do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z części zamówienia.

3. Zapytanie ofertowe zamieszczono na stronie internetowej w zakładce zamówienia publiczne oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

 

15. ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – „Formularz ofertowy” - POBIERZ

Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego – „Kosztorys ofertowy”- POBIERZ

Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego – „Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych”- POBIERZ

Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego – Karty techniczne urządzeń ( siłowni ) - POBIERZ

Załącznik nr 4a do Zapytania ofertowego – Karty techniczne urządzeń ( placu zabaw ) - POBIERZ

Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego – „Istotne postanowienia umowy” - POBIERZ

Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego – „Klauzula – obowiązek informacyjny RODO” - POBIERZ